DUYURULAR
2018-2019 Bahar yarıyılı Tezsiz Yüksek Lisans Başvuru Sonuçları
06.02.2019


YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

2018-2019 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI

TEZSİZ YÜKSEK LİSANS KESİN KAYIT KILAVUZU

 

BAŞVURU SONUÇLARI

 

2018-2019 Bahar yarıyılı Tezsiz Yüksek Lisans Başvuru Sonuçları için tıklayınız.

 

 

KESİN KAYIT

 

Asil kayıt hakkı kazanan adayların 07 – 08 Şubat 2019  tarihleri arasında Sosyal Bilimler Enstitüsü (Davutpaşa Kampüsü, Kışla Binası) A–Blok 2016 numaralı odada  09.30-12.00 ve 13.30-16.00 saatleri arasında kayıt yaptırmaları gerekmektedir. Aksi halde kesin kayıt hakları hükmen düşecektir.

 

*Başvuru formu ile belgeleri arasında farklılık olan adayların kesin kaydı yapılmayacaktır.

 

 

KESİN KAYIT İŞLEMLERİ İÇİN GEREKLİ BELGELER

 

Kayıt işlemleri sırasında aşağıda belirtilen belgelerin getirilmesi gerekmektedir.(Evrakların şahsen veya noter onaylı vekalet verilen kişi tarafından teslim edilmesi gerekmektedir.)

 

 1. BAŞVURU FORMU (Online başvuru sisteminden çıktı olarak alınacaktır.)

 

 2. DİPLOMA ASLI VE FOTOKOPİSİ (Diploması hazır olmayan öğrenciler Mezuniyet Belgesinin aslı ile kayıt yaptırabilirler. Öğrenci farklı bir yüksek lisans/ doktora kurumunda kayıtlı ise anılan üniversite tarafından alacakları onaylı diploma fotokopisi ile kayıt yaptırmalıdır.

 

 3. TRANSKRİPTİN (NOT BELGESİ) ASLI VE FOTOKOPİSİ

 

 4. NÜFUS CÜZDANI ASLI VE FOTOKOPİSİ (Yabancı uyruklu öğrenciler için yabancı uyruklu numarası ve pasaport fotokopisi)

 

 5. 2 ADET FOTOĞRAF  (fotoğrafların arkasına ad, soyad, program adı yazılmalıdır)

 

 6. Yurtdışındaki üniversitelerden mezun olan öğrenciler, YÖK’ten okul tanıma yazısı veya Diploma Eşdeğerlik Belgesi

 

 7. YABANCI DİL (İNGİLİZCE) ÖĞRETİMİ PROGRAMINA BAŞVURAN ÖĞRENCİLER İÇİN  DİL YETERLİK BELGESİ

 

 8. PROGRAM ÜCRETİ ÖDEME İŞLEMİ

 

Kredi Kartı İle Ödeme

Program ücreti ödemeleri kayıttan önce on-line başvuru sistemi üzerinden kredi kartı ile yapılmaktadır. Online ticarete açık olan tüm kredi kartları tek çekim olarak kullanılabilecek olup, Ziraat Bankası kredi kartlarına 5 taksit yapılabilecektir. 

 

Kayda gelirken ödemenizi yaptığınızdan emin olunuz.

 

Kayıt yaptırıp kendi isteği ile kaydını sildiren /iptal ettiren öğrencilerin ücret iadesi yapılmamaktadır.

 

Kredi kartı ile ödeme rehberi için tıklayınız.

NOT: Kredi kartı ile yapılan ödemelerde, kartınızın online alışverişe açık olması ve "3D Secure" sisteminin tanımlı olması gerekmektedir. Kartlı ödemelerde sorun yaşıyorsanız, lütfen bu özellikleri kontrol ediniz.

 

 

Havale İle Ödeme

Kredi kartı ile ödeme yapmak istemeyen öğrencilerimiz aşağıdaki hesaba havale yöntemi ile ödeme yapabilirler. Dekont açıklamasına TC no ve kayıt yaptırılan programı yazdırmanız gerekmektedir. 

Program ücretleri için tıklayınız. Ödemenizi dönemlik yapmanız gerekmektedir. Listedeki ücretler bir yıl (iki dönem) ücretidir. Listedeki ücretin yarısını (bir dönemlik) yatırdığınızdan emin olunuz. 

EFT (başka bankadan ödeme) ya da elden ödeme kabul edilmeyecektir.  

 

Havale Bilgileri

HESAP NUMARASI BİLGİLERİ: Ziraat Bankası Levent İstanbul Girişimci Şubesi:  TR790001002250447846845470

Kayda gelirken ödemenizi yaptığınızdan emin olunuz ve havale dekontunuzu getiriniz.

 

 

YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLER İÇİN

 

Yabancı Uyruklu Öğrencilerin yukarıdaki evraklara ek olarak aşağıdaki evrakları da getirmeleri gerekmektedir.

- TÜRKÇE YETERLİK BELGESİ (En az C1 düzeyinde, İngilizce programdan mezun olan öğrenciler için B1 düzeyinde Türkçe Yeterlik Belgesinin bulunması gerekmektedir.)

  

 

2018-2019 BAHAR YARIYILI DERS KAYIT İŞLEMLERİ

 

Kesin kayıt yaptıran öğrencilerin, ders kayıtlarını yaptırabilmeleri için ders kayıt haftası içinde Enstitüden öğrenci şifrelerini almaları gerekmektedir.

 

Enstitümüzden teslim alınan şifre kullanılarak akademik takvimde belirtilen tarihlerde GSIS otomasyon sisteminden derslerin seçilmesi gerekmektedir.

 

Ders kayıt işlemleri ile ilgili gerekli teknik bilgiye Enstitü Web Sitesi --> Öğrenci İşleri --> Ders Kayıtları sekmelerinden ulaşabilirsiniz.

 

Ders alma işlemleri GSIS programında gerçekleştirilmediği durumda, anılan dönem için öğrenci ders almamış sayılacaktır.

 

Ders içerikleri ve ders programı ile ilgili detaylı bilgiye programınızın bağlı olduğu ana bilim/sanat dalından ulaşabilirsiniz.

 

Öğrenci kartları dönem başladığında enstitüden ya da ana bilim/sanat dalından dağıtılacaktır. Bilgisi Enstitümüz web sayfasından duyurulacaktır.

 

 

ASKERLİK SEVK TEHİRİ YAPTIRMAK İSTEYEN ÖĞRENCİLER

 

Askerlik sevk tehiri, öğrencinin başvurusu ile Enstitümüzce yapılmaktadır, öğrencinin başvurmaması durumunda askerlik tehirine dair herhangi bir işlem yapılmamaktadır.

Sevk tehiri yaptırmak isteyen kayıtlı öğrenciler aşağıdaki belgeler ile Enstitümüze başvurmalıdırlar.

 

1.Askerlik Durum Belgesi

 

  • Bu belgeyi almak için bağlı bulunduğunuz Askerlik Şubesinden askerlik kararı aldırmanız gerekmektedir. Karar aldırmak için gerekli bilgi ve belgelere http://www.msb.gov.tr adresinden, askere alma başlığı altında ulaşabilirsiniz. Karar alma işlemi sonunda “Askerlik Durum Belgesi” tarafınıza verilecektir.

 

2.Askerlik Sevk Tehir Dilekçesi

 

 

>> Tüm Duyurular