DUYURULAR
2018-2019 Güz yy. Tezsiz Yüksek Lisans Kayıtları Hk.
16.07.2018

YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

2018-2019 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ  YARIYILI

TEZSİZ YÜKSEK LİSANS KESİN KAYIT KILAVUZU

 

BAŞVURU SONUÇLARI

 

2018-2019 Güz yy. Tezsiz Yüksek Lisans Başvuru Sonuçları için tıklayınız.

 

 

ÖNEMLİ TARİHLER

 

LİSANSÜSTÜ PROGRAMLARA ÖĞRENCİ KABULÜNE İLİŞKİN TAKVİM

2018-2019 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI

 

16  Temmuz  2018

Kesin kayıt hakkı kazananların ilanı

17 Temmuz 2018

Kesin kayıtların başlangıcı

17 Temmuz  2018-20 Temmuz 2018

Asil kayıtlar için katkı payı ödemeleri

20 Temmuz 2018

Asil adaylar için kesin kayıt bitiş tarihi (Saat 15:00)

20  Temmuz 2018

Yedek kayıt kontenjanlarının ilanı

23-27 Temmuz 2018

Asil ve Yedek kayıtlar için katkı payı ödemeleri

23-27 Temmuz 2018

Asil ve Yedek kayıtlar

24 Eylül 2018

Derslerin Başlangıcı

 

KESİN KAYIT

 

Asil kayıt hakkı kazanan adayların 17 - 20 Temmuz 2018  tarihleri arasında Sosyal Bilimler Enstitüsü (Davutpaşa Kampüsü, Kışla Binası) A–Blok 2008 numaralı odada  09.30-12.00 ve 13.30-16:00 saatleri arasında kayıt yaptırmaları gerekmektedir. Aksi halde kesin kayıt hakları hükmen düşecektir.

 

*Başvuru formu ile belgeleri arasında farklılık olan adayların kesin kaydı yapılmayacaktır.

 

 

KESİN KAYIT İŞLEMLERİ İÇİN GEREKLİ BELGELER

 

Kayıt işlemleri sırasında aşağıda belirtilen belgelerin getirilmesi gerekmektedir.(Evrakların şahsen veya noter onaylı vekalet verilen kişi tarafından teslim edilmesi gerekmektedir.)

 

 1. BAŞVURU FORMU (Online başvuru sisteminden çıktı olarak alınacaktır.)

 

 2. DİPLOMA ASLI VE FOTOKOPİSİ (Diploması hazır olmayan öğrenciler Mezuniyet Belgesinin aslı ile kayıt yaptırabilirler. Öğrenci farklı bir yüksek lisans/ doktora kurumunda kayıtlı ise anılan üniversite tarafından alacakları onaylı diploma fotokopisi ile kayıt yaptırmalıdır.

 

 3. TRANSKRİPTİN (NOT BELGESİ) ASLI VE FOTOKOPİSİ

 

 4. NÜFUS CÜZDANI ASLI VE FOTOKOPİSİ (Yabancı uyruklu öğrenciler için yabancı uyruklu numarası ve pasaport fotokopisi)

 

 5. 2 ADET FOTOĞRAF  (fotoğrafların arkasına ad, soyad, program adı yazılmalıdır)

 

 6. Yurtdışındaki üniversitelerden mezun olan öğrenciler, YÖK’ten okul tanıma yazısı veya Diploma Eşdeğerlik Belgesi

 

 7. Program Ücreti Ödeme İşlemi

Program ücreti ödemeleri havale ya da kredi kartı ile yapılabilmektedir.

EFT ya da elden ödeme kabul edilmeyecektir.  

Kayıt yaptırıp kendi isteği ile kaydını sildiren /iptal ettiren öğrencilerin ücret iadesi yapılmamaktadır.

 

 

Havale ile ödeme; 

 

Program ücretleri için tıklayınız. Linkteki dosyada yer alan ücretler iki dönemlik (Güz-Bahar) ücreti ifade etmektedir. Lütfen ilgili programda yazan ücretin yarısını yatırınız. 

 

Hesap Bilgileri: Ziraat Bankası Levent İstanbul Girişimci Şubesi

IBAN: TR790001002250447846845470

(Ödemeler havale olarak veya ATM ‘lerden yapılacaktır. EFT yapmayınız.)

 

Dekontlarınıza TC kimlik numaranızın, adınızın, soyadınızın ve kayıt yaptıracağınız bölümün yazdırılması gerekmektedir.

 

Kayda gelirken lütfen dekontunuzu da getiriniz.

 

 

Kredi kartı ile ödeme; 

 
Program ücreti ödemeleri başvuru sisteminden online olarak kredi kartı ile de yapılabilmektedir. Online ticarete açık olan tüm kredi kartları tek çekim olarak kullanılabilecek olup, Ziraat Bankası kredi kartlarına 5 taksit yapılabilecektir.
 
Kredi kartı ile ödeme yapmanız durumunda başvurduğunuz programın ücreti otomatik olarak gözükecektir.

Kredi kartı ile ödeme rehberi için tıklayınız.

 

  

 

YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLER İÇİN

 

Yabancı Uyruklu Öğrencilerin yukarıdaki evraklara ek olarak aşağıdaki evrakları da getirmeleri gerekmektedir.

TÜRKÇE YETERLİK BELGESİ (En az C1 düzeyinde Türkçe Yeterlik Belgesinin bulunması gerekmektedir.)

 

 

 

 

2018-2019 GÜZ YARIYILI DERS KAYIT İŞLEMLERİ

 

Kesin kayıt yaptıran öğrencilerin, ders kayıtlarını yaptırabilmeleri için ders kayıt haftasından önce Enstitüden öğrenci şifrelerini almaları gerekmektedir.

 

Enstitümüzden teslim alınan şifre kullanılarak akademik takvimde belirtilen tarihlerde GSIS otomasyon sisteminden derslerin seçilmesi gerekmektedir.

 

Ders kayıt işlemleri ile ilgili gerekli teknik bilgiye Enstitü Web Sitesi --> Öğrenci İşleri --> Ders Kayıtları sekmelerinden ulaşabilirsiniz.

 

Ders alma işlemleri GSIS programında gerçekleştirilmediği durumda, anılan dönem için öğrenci ders almamış sayılacaktır.

 

Ders içerikleri ve ders programı ile ilgili detaylı bilgiye programınızın bağlı olduğu ana bilim/sanat dalından ulaşabilirsiniz.

 

Öğrenci kartları dönem başladığında enstitüden ya da ana bilim/sanat dalından dağıtılacaktır. Bilgisi duyurularda paylaşılacaktır.

 

 

 

ASKERLİK SEVK TEHİRİ YAPTIRMAK İSTEYEN ÖĞRENCİLER

 

Askerlik sevk tehiri, öğrencinin başvurusu ile Enstitümüzce yapılmaktadır, öğrencinin başvurmaması durumunda askerlik tehirine dair herhangi bir işlem yapılmamaktadır.

Sevk tehiri yaptırmak isteyen kayıtlı öğrenciler aşağıdaki belgeler ile Enstitümüze başvurmalıdırlar.

 

1.Askerlik Durum Belgesi

 

  • Bu belgeyi almak için bağlı bulunduğunuz Askerlik Şubesinden askerlik kararı aldırmanız gerekmektedir. Karar aldırmak için gerekli bilgi ve belgelere http://www.msb.gov.tr adresinden, askere alma başlığı altında ulaşabilirsiniz. Karar alma işlemi sonunda “Askerlik Durum Belgesi” tarafınıza verilecektir.

 

2.Askerlik Sevk Tehir Dilekçesi

 

>> Tüm Duyurular